Brendiranje – Stvaranje boljeg okruženja za život i poslovanje

Mesta se međusobno takmiče u procesu privlačenja ljudi (stanovnika), resursa i poslovne zajednice, i predstavnici administracije na lokalnom, regionalnom i nacionalnom nivou se sve više uključuju u definisanje brendova i sprovođenje strategije brendiranja.

Na konferenciji „Brendiranje – Stvaranje boljeg okruženja za život i poslovanje” koja će se održati 26. marta 2019. godine u Hotelu Falkensteiner u Beogradu sa početkom u 10.30h, biće predstavljena međunarodna i domaća iskustva u brendiranju regija, gradova i opština.

Skup zajednički organizuju Razvojna agencija Srbije (RAS), Stalna konferencija gradova i opština (SKGO), Srpska Asocijacija regionalnih razvojnih agencija (SARRA) i projekat „Podrška ruralnom i regionalnom razvoju u Republici Srbiji“ (PRRR) koji je podržala Švajcarska Vlada, a sprovodi konzorcijum partnera NIRAS, Poljski ruralni forum i Partner Solutions.

U Evropi lider u brendiranju je Švedska, u regionu u ovoj oblasti prednjači RRA Istra, a u Srbiji prve uspešne korake u oblasti brendinga prave REDAPS i RARIS.

Pored iskustava PRRR projekta, biće predstavljena i iskustva opština i regija iz Švedske, Istre i Švajcarske.

Dnevni red možete preuzeti ovde.

Prezentacije sa konferencije pogledajte ovde.

Konferencija u medijima pogledajte ovde.

Fotografije sa konferencije pogledajte ovde.